Naf Naf - Parfumgigant
Je bent hier:

Naf Naf parfum

Naf Naf

Met het doel om betaalbare kleding te verkopen, richtten Patrick en Gerard Pariente in 1973 hun bedrijf NafNaf op. Als vestigingsplaats kozen zij voor het hart van de modewereld: Parijs. Hun doelgroep was de jongere generatie van 18 tot en met 25 jaar.

Het merk werd gelijk succesvol met hun aparte, kleurrijke collecties. En al snel groeide de onderneming uit met honderd winkel in Frankrijk en verkooppunten in het buitenland.
Even leek NafNaf in de problemen te komen toen andere populaire merken de markt opkwamen, waaronder Benneton, Gap, Zara en H&M. NafNaf zag echter kans om goed in te spelen op deze groeiende concurrentie en slaagde er in om de populariteit te herveroveren.
Tegenwoordig is NafNaf een modemerk voor dames. Het assortiment is heel uitgebreid met ondergoed, zonnebrillen, tassen en accessoires. Natuurlijk hoort daar ook parfum bij. De eerste geur heette Une Touche de NafNaf en was gericht op meisjes en jonge vrouwen. Het is nog steeds een populaire geur. Veel vrouwen die als meisje of adolescent de geur gebruikten in 1991, zijn hun parfum trouw gebleven.
De tot nu toe laatste geur van NafNaf is gelanceerd 2013 en maakt deel uit van de Fairy Juicelijn: Fairy Juice Blue.
De NafNaf geuren zijn ontwikkeld in samenwerking met bekende parfumeurs, waaronder Jean-Pierre Bethouart, Carla Chabert en Bernard Ellena.

Filter: