Klachten

Klachten

Wij van Parfumgigant.nl garanderen de echtheid van onze artikelen. Wij verkopen 100% originele merkparfums en distantiëren ons nadrukkelijk van namaak en/of replica. Desondanks kan het voorkomen dat uw geur gebreken vertoont. Dit kan bijvoorbeeld komen door transportschade of vanwege het feit dat het pakketje niet onder de juiste condities is verzonden. 

Ondanks dat wij ons uiterste best doen onze klanten naar tevredenheid te behandelen, kan het voorkomen dat u een klacht heeft over een bestelling of over onze service. Onze medewerkers zullen hun uiterste best doen een geschikte oplossing te vinden, hierbij moet u denken aan het ruilen van een product, of in andere gevallen het retourneren van het aankoopbedrag exclusief verzendkosten.

U kunt dit bij ons melden, wij zullen ons uiterste best doen een geschikte oplossing te vinden. U kunt na het melden van een klacht binnen 3 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangen.

U kunt ons bereiken over welke klacht dan ook, bij voorkeur per E-mail.

E-mail: info@parfumgigant.nl